i'll be there.

Tjena bitches! Nu sitter jag här och äter frukost, I KÖKET! Jag säger bara kors i (köks)taket. Sker inte ofta, eller rättare sagt aldrig. Men det ska bli ändring på det har jag tänkt. Har ätit två finncrisp och ska nu fortsätta hugga in på youghurten med fun light. Ja, eftersom jag inte är ett större fan av müsli och dylikt (hua!) och älskar sockerbombade jordgubbsyoughurtar får man fixa ettt bättre alternativ. Det här fungerar utmärkt! Idag i alla fall, fråga mig om en vecka och jag vill slänga skiten till grannen. 
 
När jag läste igenom gårdagens inlägg innan jag somnade insåg jag att det lät som om jag väge en bit över 70 och att under det skulle vara underbart. Nu är det så att jag aldrig vägt över 70, utan jag har lyckats placera mig under det. Tänkte att jag ville förtydliga det då jag själv fick nån slags ångest innan läggdags. HA HA HA! Jag trodde alltså när jag vägde mig igår att jag för första gången skulle få se 7an stå först, men nej då. Det var alltså bättre än väntat. Så, då har vi klargjort det. Mohah!

Nu är snart youghurten nere i magen och då ska jag börja piffa till mig. Jag har universums skitigaste hår. Okej, kanske inte universums men topp 3 i Katrineholm i alla fall. Jag tvättar ju inte mitt hår så ofta, det ska man inte! Och eftersom jag planerar att dö av svett idag så kände jag inte för att tvätta håret igår. Så nu måste jag strama upp den här kaluffsen så att folk tycker att jag är fin i håret, när jag i själva verket har ett smörpaket i huvudet.

Hörs ikväll, då får ni se hur jag överlevde kvällens dubbelpass.
Kanske inte känner mig lika glad och pepp då, vem vet.
PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0