just the way it is.

Efter jobbet idag mötte jag upp Hanna och vi fixade det mesta inför morgondagen. Dock fann vi inte allt, men det ska vi lösa imorgon. Det blir Norrköping på dagen för att antingen hitta klänningarna vi vill ha, eller tyg från tygaffären så får vi lösa resten själva. Blod skulle vi också behöva, då det såklart är slutsålt i hela jävla stan. Sjukt! Men när jag ändå är i Norrpan ska jag krama min Sara lite också. Vi tar en lunch och har lite catch up.

Väl hemma i Katrineholm igen, får vi nog börja med sminkningarna. Man vet aldrig hur lång tid det tar. Gjorde en provsminkning förut och det kan bli riktigt bra alltså. Fierce! Tänker inte avslöja vår utklädnad på bloggen än, men visar imorgon när vi är klara.

Nu ska jag ta en varm dusch (som om jag brukar ta kalla?) och sen krypa upp i soffan och titta på House och käka Twix. Det är min nya drog. Twix alltså. Fast House är inte så tokig han heller.
PUSS/ i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0