oh come on.

Jag är alldeles trött och slö, kvällens citadon har kickat in i systemet. Höften har varit på mycket bättre humör idag. Beror förmodligen på att jag tar voltaren morgon och eftermiddag. Förhoppningsvis är jag back on track i slutet av veckan och behöver inte uppsöka läkarvård där de i alla fall kommer säga att de inte hittar någonting. Nåväl, ingen träning på hela veckan har jag bestämt, tror det är smartast. Jag brukar inte göra sånt, men det går inte att träna om jag får så ont som igår. Ryggen är jag så van med nu, den gör ont, och jag lever med det. På fredag ska jag till min naprapat med ryggen, ska bli så skönt. Ja, inte direkt skönt, men efteråt är det skönt.

Nej nu värker det så dant i höften så nu ska jag krypa ner och somna så fort jag kan så jag slipper känna't!
PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0