oh happy day.

Igår fick jag en väldigt fin komplimang om att mitt hår glänste så fint. Det är en komplimang i min smak, tackar! Nu sitter jag och klappar på mitt hår. Det är så lent, och glänser så mycket. Ja, för det sa den här personen. Ja, jag vet ju redan att mitt hår är helt fucking perfect, men det känns ju alltid bra att höra det från någon annan än småtjejer på gymnastiken., mohah! Vill inte gå ut med vem det var då han inte vill bli exposed på det här viset. Haha, nu var jag rolig tycker jag.

På tal om glänsande hår så har jag skrivit klart produktguiden till salongen. Så nu kan man läsa om produkterna vi erbjuder här, så kan man få lika glänsande hår som jag. Haha! Nu förväntar jag mig kö här utanför? Okej, jag ska kliva ner på jorden igen.

Ikväll är det träning. Jag tänker förbereda mig med Voltaren och issalva. Funderade på att ta en Citadon också men känner kanske att det inte riktigt skulle vara till min fördel. Hoppa och snurra runt med Citadon i kroppen skulle nog skapa mer olycka, haha!

Märker ni att jag är gladare idag?
Trots helveteshöft och novemberångest så känns den här dagen bättre. Störst inverkan har nog en rolig händelse på jobbet. Det är så fruktansvärt äckligt, men det blev helt plötsligt så komiskt så både jag och Anita brast ut i skratt så fort vi vart ensamma. Kan inte berätta det såhär, det är oproffsigt.. Men tro mig. Jag är så sugen på att vara så omogen och oproffsig man kan vara och bara berätta för hela cyberspace vad som hände. Vi fick skjuta på vår lunch för att vi inte kunde äta efter händelsen. HAHA! Jag kan säga att jag aldrig varit så glad över att inte vara i Anitas skor idag. Och tro inte att jag glömt  den fruktansvärda mjällbehandlingen som hittils varit det värsta jag gjort. Det här var värre! SUG PÅ DEN NI!

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0