whatever it is.

Vid 22.15 hörde jag massa skott. Trodde det var raketer. Men sen ser jag Moas status på facebook, och hon bor precis vid gamla banken i Nävertorp. Polisen var där, ambulans hade kommit och någon hade sett en livlös person ligga på marken eller något. Så fruktansvärt obehagligt. Får läsa mer ordentligt om vad som hände imorgon. Usch!

Imorgon ska jag och mamma luncha efter att hon fått sitt hår färgat. Ska bli Bistron, för första gången för mig. Har väldigt höga förväntningar, so let's bring it.

Tränar inte imorgon heller, höften ska få vila ända till söndag!
Men åker ju ner och tränar barnen och hjälper till på min egen träning.
PUSS / i

Kommentarer
Postat av: spiderchick

tack snälla för mascaratipset! Ska testa den :-)



2011-11-10 @ 11:40:41
URL: http://spiderchick.nu

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0