lean on me.

Igår hängde jag med Michelle hela kvällen. Vi låg och tittade på andra matchen från SM-finalen förra säsongen. Haha! 5-set, och höll på i typ 2 ½ timme. Vi kollade hela. Why? För vi ville se KVKs vändning från 0-2 till 3-2. Och sista set gick till 22-20, aah! Rysningar. Kanske lite ovärt att ligga och kolla på det fram till 01.30. Vi kunde ju spolat fram också, men det gjorde vi inte. Lagom till sista set var mina ögonlock tunga som bly. Jag somnade på två röda sen kan jag meddela!

Kollat på biljetter till Uppsala nu på morgonen. Den 25-27 november åker jag till Elin och hänger där en helg. Mycket angenämt! Ska ju försöka inta Örebro också, för det ska också bli mycket angenämt. Skulle behövas en extra helg i min kalender hörrni, går det att fixa? Kanske kan man önska sig det i födelsedagspresent?

Idag är det volleybollträning.
Dock är jag väldigt sugen på gymnastikträning.
Tävling i helgen, störtkul!
PUSS / i

Haha, älskar att det ser ut som att jag och Elin sitter ihop i håret.
Det är vi som står upp till höger! Haha, gulligt ^^
Bilden är från typ 2008/2009 nångång.


Kommentarer
Postat av: Elin

har inte ens tänkt på det förut, hahah! mys att du kommer!

2011-10-24 @ 14:11:34

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0