my heart is refusing me.

Jag längtar sjukt mycket till tävlingen i helgen. Har gjort klart alla protokoll och resultatlistor nu, och har förhoppningsvis fixat musik till laget. Nu kan det få bli tisdag.. sen torsdag, sen helg! Då skulle jag vara nöjd. Taggad till tusen! Det är ju lite roligare att vi har nya dräkter också, vita & svarta addidas, snyggaste! Dock så är de ju såklart för korta i ärmarna på mig och Rebecca. Vi börjar bli vana, that's life liksom!


Efter jobbet ska jag dra hem och byta om.
Tar nog en sväng till gymmet innan volleybollen.
Sen ska jag laga mat, god mat.
Måste handa potatis så jag kan göra potatismos.
Till det blir det fisk. Torsk närmare bestämt.
Sen ska jag drukna i ärtor och rivna morötter.
MUUMS! Längtar redan.
Fast inte like mycket som till helgen.

Förresten börjar Så mycket bättre på lördag.
Då behöver jag ju inte ha ångest för att det inte blir utgång.
Lördagsmys & uppladdning inför tävlingen framför det programmet.
Det kan inte bli så mycket bättre (haha, vilken ordvits!)


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0