sexy and i know it.

Min näsa är genomtäppt och jag hostar och nyser om vartannat. Träningen idag gick trots allt ganska bra, men känns lite panikartat inför tävlingen nästa helg. Men men, den här tävlingen spelar egentligen inte alls någon roll. Det är mest ett genrep inför RM, kolla vad som funkar och inte. Sen skulle det ju inte skada om allt faktiskt känns bra och går bra. Men det känns skapligt skönt att det är ungefär en månad kvar till RM.

Haha, en full Matte ringde nyss. Herregud! Klart han är sitt gladaste.
Matte fixar, han har lovat. Jag har lyckats lovat efterfest.
Jag står vid mitt ord om han gör det.
Det blir Harry Potter-högläsning om två veckor.
Han har lovat att ta med den röda tråden!.
Haha, galna minnen!

Nu ska jag diska, och sen krypa ner och kolla Sex and the city!
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0