ett litet steg för mänskligheten, och inget steg för mig.

Vilken dag, vilken helg, vilket liv, haha! Jag kan ha genomfört mitt livs volt idag. De som känner min gymnastiska sida vet att jag är the queen of ett-stegs-överrotation! Idag, den 30 oktober 2011, efter cirka 10-12 års volt-träning, sätter jag en perfekt grupperad volt. Må inte låta mycket för världen, det är det inte heller. Men för mig är det stort. Ett litet steg för mänskligheten, och INGET steg för mig! Jag stod, helt stilla, med perfekt höjd och längd. Kors i taket! Sen kände jag väl att jag inte ville verka divig så jag passade på att överrotera lite i piken istället, för att liksom väga över! Men jag planerar att diva till det lite på RM i november.

Laget tog GULD i fristående, SILVER i tumbling och GULD i trampett.

(Förövrigt är hela trappuppgången blodfylld här. Mysigt! Utanför grannens dörr är det en blodböl typ, och hela vägen ner är det bloddroppar och längst ner är det en samlad blodpöl igen. Man undrar ju, kusligt liksom)

PUSS / i

bästa laget!



Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Men usch, det kanske har skett ett mord??????

2011-10-30 @ 22:22:39
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0