think outside the box.

Har precis sörplat i mig två koppar Varma Koppen-soppa. Hade ingen lunch med mig och idag känner jag mig på tok för snål för att lägga ut pengar på mat. (Inte ofta jag känner så, höhö!) Vaknade upp med halsont också, så då inbillar jag mig att varm soppa hjälper. Jag åt ju dock soppa igår, och det verkade ju inte hjälpa. Men jag tror (intalar mig) att det bara är lite morgonsmärta som sitter i halsen, och att snuvan gör det hela värre. Intalar man sig någonting tillräckligt mycket så tror man ju på det!? Kör på det helt enkelt.

I måndags när jag skulle köpa nässpray på de där morris-apoteket (haha jag vet, nässpray igen!?) så fick jag vänta ovanligt länge. Sen när jag väl betalt fick jag en värdecheck på 50 kronor för att jag väntat så länge. Gud va bra! Alltså, jag funderar på att kila in där och gömma mig för personalen i 5 minuter så jag kan samla på mig lite värdecheckar. Om man jobbar i team! Om det finns 2-3 i personalen.. Så tar jag med mig 2-3 personer som tar upp personalens tid. Så låtsas jag inte känna dessa personer utan ser sådär lagom irriterad ut, kollar på klockan och tycket det är väldigt jobbigt att stå och vänta. Vips! En värdecheck inkasserad. Fan så smart.

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0