ur betong steg en ros.

Denna söndagskväll har jag ägnat åt Sex and the city (säsong 4 för tillfället). Ska nog krypa ner snart, och nöta ett par avsnitt till innan det är dags att sova. Imorgon är det måndag vilket betyder jobb och volleybollträning. Bra grundmöjligheter. Denna måndag kan bli lite extraordinär då bästa Elin gör ett besök på salongen. Det betyder att jag ska uppdatera damens frisyr, men också få en dos av den underbara människan. Det tackar man ju inte nej till direkt.

Efter en helg med gymnastik blir jag alltid så taggad. Nu är det 2 veckor kvar till Mellansvenska Cupen i Katrineholm. Den 30 oktober rättare sagt. Det blir ungefär ett genrep inför RM2 på Lidingö 19-20 november. Jag är väldigt taggad. Just i detta nu vill jag åka till hallen och träna alla mina landningar. Jag ska fan inte ta ett enda jävla steg. Inte tillååååtet! Jag är annars en expert på att ta ett steg. Ja, ETT! Ett enda steg. Jag känner rent spontant, WHY? Så nu ska jag binda ihop mina ben tänkte jag, så att jag inte kan ta ett steg. Hur jag ska kunna springa har jag inte riktigt kommit på än. Återkommer på den punkten!

Sängen & Sex and the city kallar, bitches!
PUSS / i



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0