let me think about it.

Jag ska snart ta tag i städningen. Det är inte så mycket, vilket är skönt. Jag tog tag i disken i onsdagskväll efter träningen, så den slipper jag. Ska nog slänga i en tvätt också, när man ändå är igång. Sen ska jag hasa mig iväg och handla lite. Ikväll satsar jag på fredagsmys och uppladdning inför morgondagens bortamatch mot Kolbäck. Det är nog det jag orkar ikväll. 

Läste precis en artikel om beroendet av nässpray. Tror jag har kronisk nästäppa. Allt blir en ond cirkel. Det står att det kan vara lika svårt att sluta med nässpray, som med rökning. Tror fan det. Det är hemskt. Mamma köpte nån saltvattenslösningsgrej en gång, som jag aldrig provade. Måste leta fram den, borde prova den.  

Imorgon kväll blir det i alla fall utgång med bästaste Hanna!
PUSS / i


2,5 års sedan, små flickor!

Kommentarer
Postat av: Sara Skoog

Jag är också beroende. Jag kan inte sluta, och det är hemskt! Men prova saltlösning!

2011-10-21 @ 19:23:51
URL: http://saraskoog.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: Ja jag har provat. Inte för att skrämma dig, men jag tycker det känns som att få kallsup i havet och det gör skitont i huvet. :P Men går såklart över! Men jag tycker inte direkt att det smakar nåt i halsen, som typ nässpray kan göra ibland. Prova så får du se. :) Jag tycker det funkar lite grann, men för dåligt så jag tycker inte att jag bara kan köra med saltsprayen liksom.

Man borde nog ge det ett seriösare försök...

2011-10-22 @ 15:03:40
URL: http://saraskoog.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0