ain't no sunshine.

Usch, jag kunde inte sova igår. Sista gången jag tittade på klockan var hon 02.53. Usch! Så när klockan ringde imorse klockan åtta kände jag bara nej nej nej. Ögonlocken känns som bly. Och så fryser jag. Det gör jag alltid när jag är trött, hua! Har suttit och huttrat med mackor framför datorn. Har man ingen tv får det bli såhär.

Ska slänga på mig kläder och smink innan jag cyklar till jobbet och averkar lite arbete. Förhoppningsvis kan jag hålla mig vaken. Gymnastik 18-21 ikväll, får man sova? Hm.. Nej men förhoppningsvis vänder tröttheten till övertrötthet senare i eftermiddag vilket då kan misstolkas som energi, kan bli jättebra det här! Eller så kommer jag helt enkelt vara dö, också ett alternativ.

Nehe, kläder & smink var det ja.
PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0