dance the night away.

Nu har jag städat klart, jag är alldeles matt. Köket fick sig en rejäl omgång, skummet har yrt omkring mig. Har också tagit upp resväskan och alla grejer upp på vinden. Duktigt Ida! Förstår inte varför det ska vara så svårt. Tänk om jag hade bott längst ner eller på mitten, då hade grejorna aldrig tagit sig upp, hah!

Snart ska jag kila bort till LIDL och handla. Har inte hunnit äta lunch idag så får äta en tidigare middag. Tror jag ska göra tacos. Det var ett tag sen. Eller nej det var det inte direkt men det är så fruktansvärt enkelt och himla gott nu för tiden. Ikväll blir det mys i min nystädade lägenhet. Ska tända massa ljus och kolla på tv. Kanske ska slå till på lite dipp och grönsaker också, mums!

Imorgon ska jag färga håret som sagt, och nu insåg jag att jag kanske inte ens har den toningen jag tänkte mig. Tror jag använde upp allt på en kund, vilket innebär att jag förmodligen inte alls kommer bli sådär rostigt blond som jag tänkte mig. Attans! Det får helt enkelt lösa sig. Brukar sällan bli nöjd ändå, jag kan vara den värsta kunden ever. Ha!

LIDL, are you ready for me liksom!?
PUSS / i



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0