en enda minut.

Min mobil är tillbaka, where it belongs liksom, hehe! Nu är ju ara det tråkiga att den är som ny. Dvs, det finns ingenting på den. Den är tillbaka på noll. Hur lång tid tog det inte för mig innan den var fulländad? Jo, det tog ungefär 1,5 månad, precis då jag var tvungen att lämna in den. Bra jobbat!? Så nu måste jag ha en date med telefonen innan den blir sig själv igen.

Jag sov hos Michelle i natt och imorse när jag skulle smyga ut till vardagsrummet slog jag såklart i knät i sängkarmen. Jag ville skrika och svära nåt så fantastiskt, men eftersom jag tar sån hänsyn till detta amra flickebarn bet jag ihop. Snällt va? När jag kom ut till vardagsrummet kände jag mig svimfärdig. Hela benet vibrerade och kändes som slime. Ett stor reva och blod fyllde knät! Stackars stackars mig!

Nu ska jag äta tonfisksallad från Venezia, bääääst!
PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0