grannarna har klagat sedan kvartövertio.


Sitter och skrattar åt det här.
Det är hysteriskt roligt.
HAHA!

Annat som piggat upp mig denna kväll är att RM2 blir av i höst. Eftersom det saknades arrangör skulle det inte bli av, men tillslut tog GT Vikingarna tag i det. Tackar fan för det. Så i november blir det Lidingö, klingar fint i öronen. Men i oktober drar vi till Malmö med småtjejerna för RM1. Mycket på gång.

Imorgon och på söndag kommer jag hänga i hallen med mina medmänniskor om man säger så. Tumbling steg 2-kurs och jag har ställt in mig på att det kommer bli skittråkigt, så kan det bara bli bättre. Ärligt talat så tror jag det kommer bli ganska kul, men såklart man skulle kunnat göra något annat. Men som sagt, på söndag, efter teoriprovet har jag förmodligen mycket mer kunskap i bagaget! Obetalbart!? Haha.

PUSS / i 


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0