i ett döende tillstånd.

Hejsan, jag heter Ida Plantin och har just nu ingen fungerande tv. Kul? Nej. Har suttit i telefon med en Canal Digital-kille men han kan inte lösa problemet. Jag har testat ungefär.. ALLT!? Så, vi avslutade samtalet med att han skulle skicka en felanmälan och sen höra av sig när han vet mer. Om det behövs någon som kommer ut och löser problemet, eller om han får reda på annan information. Jag undrar bara om jag kommer höra från Canal Digital-gänget ikväll? Imorgon? På fredag? Nästa vecka? Om två veckor? HALLÅ? Jag har ingen tv! Förstår ni hur hemskt detta är, Jag hade planerat måndagsmys med Svenska Hollywoodfruar och allt! HALLÅ? Jag tror jag kommer dö :(

Så nu är jag nere.
Allmänt anti hela världen.
Känner mig ensam.

Så fort man inte har det där surrande tv-ljudet i bakgrunden blir det så tyst. Jag har nästan alltid tvn på. Men nu är allt så tyst. Det ger utrymme att tänke onödigt mycket. Hjärnan får liksom ingen konkurrens längre. Det är bara helt tyst, och den får tänka fritt. Jaha, musik tänker ni att man kanske ska sätta på? Det är inte samma sak! Låter känner man igen, det är inte alls samma surr. På tv pratar folk, och man vet inte vad som kommer att sägas. Sätter jag på Veronica Maggio vet jag precis textraden som kommer. Nehe.. En dusch och sen slå på en klassiker, Beck. För där vet jag ju absoluuuuut inte nästa replik utantill? Höhö!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0