inbrott ger mig utbrott.

Idag firade jag 2 år som salongsägare och en fin present mötte mig denna morgon. Krossad ruta, glassplitter över hela golvet, salongen såg ut som ett bombnedslag PLUS att pengar var stulna. Tack så hemskt mycket idioter! Efter mycket om och men, samt x antal samtal senare är nu i alla fall saken polisanmäld, nytt glas uppe och salongen städad från glas mm. Polisen tog fingeravtryck och jag hoppas innerligt att de får fast dessa idioter. Det är ju som sagt inte första salongen i stan som har inbrott. Hörde precis att en frisör till och med har fångat tjuven på salongens övervakningskameror men polisen gör ingenting. Samtidigt så inser jag väl kanske att det inte direkt är som CSI, Criminal Minds eller NCIS.. Tänk vad enkelt det vore om man bara kunde zooma in en människas ansikte på film, och skanna det med jordens befolkning och vips, så har man sin förbrytare! Tadaaa!

Tröttsamt med alla dessa motgångar.
Efter regnet kommer solen?
Hallå, solen? Var är du?
PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0