jag är så nöjd nöjd nöjd.

Åh jag är så nöjd! Och Malin är så nöjd! Det är så ovanligt att vi är nöjda så det här är en storslagen dag. Inte kunde man tro att 11 september kunde föra något gott med sig! Åh vad jag är glad och nöjd nu. Malin vågade sig på en lugg, och så la vi en chokladbrun färg som blev precis som vi ville. Jag är numera guldblond kan man väl säga, nougat! Har en mörkare botten än tidigare, och slingor i ungefär samma färg, sen har vi såklart sparat lite av det blonda jag hade förut. ÅH! Ska lägga ut bild, ska bara duscha först och så. Jag är så NÖJD NÖJD NÖJD!


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

ååååhh vill seeee!!!

2011-09-11 @ 15:48:12
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0