let's talk about it.

Avslutade precis ett väldigt givande telefonsamtal med Elin på över en timme. Vi har en tendens till att fly ämnena huller om buller och inte riktigt hålla oss till den röda tråden. Men det är lite av vår grej känner jag. Måste verkligen försöka få ihop ett besök till Uppsala under hösten, saknar damen något så fantastiskt!

gammal bild på unga flickor!

Ska diska av middagen, som tråkigt nog bestod av fil, flingor och en macka. Inspirerande inte sant? Nej, inte mycket sånt hos mig idag. Blev sådär himla sugen på filmjölk med jordgubbssmak, men mina förväntningar var för höga. Smakade mycket bättre när man var 11 år. Nu var det rena sockerbomben, fick inte ner det alls. Så om någon känner för jordgubbsfil så är ni ju hjärtligt välkomna hit någon kväll, helst före den 23 september om ni inte vill ha gammal fil! Nu tappade jag den röda tråden igen. Det jag skulle komma till var att jag ska duscha efter diskningen. Kul slutknorr på det hela?

PUSS / i

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är bäst<3

2011-09-13 @ 07:16:06

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0