oh no you didn't!

Jag ska väl dra historien igen. Alltså, dagens sita kund slängde ur sig något otroligt dumt idag. Jag har aldrig sett människan förut, och vi har endast pratat i sisodär 2-3 minuter innan hon frågar "När är det dags?" Som ni förstår fattar jag ingenting. Hon fortsätter med "När ska den komma?" innan hon lägger blicken på min mage. WHAAAAT? Alltså lägg av. För det första så säger man inte så till någon man aldrig träffat förut. Och absolut inte när människan inte är överdrivet tjock och stor då det är ganska obvious att man är på tjocken!? Jaha, vad svarar jag. Jo jag säger "Va? Nääe.. näe nej det kanske är blusen som gör det". Alltså.. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Först ville jag skratta hysteriskt för det var ändå kul.. Men när hon sen avfärdar det hela med att knappt säga förlåt utan bara lägga över skulden på mig som att det är mitt fel att jag ser gravid ut. HALLÅ? Man frågar inte sånt. Man gör inte det. Oförskämda jävla dam! Jag märkte dock efter en stund att hon inte riktigt hade alla hästar i stallet. Hon var väldigt glömsk och pratade väldigt långsamt och pratade om att hon gick på tabletter och gått i förtidspension. Så det kanske var nåt fel på henne. Men ändå.. seriöst. Man säger faktiskt inte så!

Mitt knä gör förövrigt olidligt ont. Helt sjukt. Känns som att jag har ett stort blåmärke på knät, plus att jag inte kan spänna benet för det gör så sjukt ont. Och ni vet att man vill spänna ännu mer då?! HUA!

Nej, hej då hörrni!
PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAA :P vet Ben om att ni ska ha barn? ;D

2011-09-15 @ 23:47:34
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0