what i did and what i've done.

Ja, från att ha planerat en volleybollträning och gymnastikträning idag, slutade det med endast gymnastik och som tränare. Den enda träningen jag fick idag var när jag och Emma höll i styrken. Idag koncentrerade vi oss på rumpa, det kändes skönt. Men som sagt, hade ju hellre spenderat hela kvällen med volleyboll och gymnastik, än bara styrka.

Nåväl ska väl sluta klaga. Imorgon blir det jobb 10-18 innan jag tar helg. Och helgens planer är... BAMBAMBAMBOOOOM.... trumvirvel... INGENTING! Kul? Njaej. Michelle har dragit till Finland, väldigt ovärt om ni frågar mig. Och Ben åker till Paris och spelar nån fjollturnering så honom kommer man ju inte få prata mycket med. Gud vilken trevlig helg jag ska ha! Suck. Städa ska jag göra, så okul det kan bli.

Nej, hejdå.
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0