what you need.

Blev väckt av en Canal Digital-snubbe som ringde angående felanmälan på tv-boxen. Han sa att han skulle komma förbi vid 11. Bra tänkte jag och somnade om. Sen ringer det på dörren 09.50?! Hallå? Kan han inte klockan eller? Nåväl..

Nu sitter jag och käkar frukost, fortfarande utan tv om ni undrade. Jag har namnsdag idag. Grattis till mig alltså! Ska snart börja piffa till mig. Känner mig som ett levande lik just nu. Nej, nu har jag inte tid för er mer. Jag måste sminka mig, fixa håret, äta klart, packa träningskläder.. HERREGUD! Hur ska jag hinna med allt?! ^^

PUSS / i

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

men om snubben kom förbi, vad gjorde han då, eftersom du fortfarande är utan teve? :P

2011-09-14 @ 11:20:15
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0