22.25 - 5/2 - 2012

Imorgon hoppar jag steppandet och kör lite volleyboll istället. Har inte kört måndagarna sen i november, men pratade med min kusin och hon skulle träna imorgon så då tänkte jag köra jag också. Är ganska pepp faktiskt. Men vi får väl se, tror inte det blir någon vana. Vill inte messa steppen heller egentligen. Men nåväl, imorgon blir det i alla fall volleyboll. Ska visa min stjärnglans.. elleeeeeer? Nej precis. Ringde Michelle när jag låg i badet. Kände väl att det var lite som att kasta sig framför en buss. Prata i telefon i badet. Men telefonen väldigt nära vattnet. En väldigt hal telefon. Men hörrni, den klarade sig! Nästa gång ska vi ha skype istället. Jag ska visa henne hur många simtag jag kan ta, och hur länge jag kan ha huvudet under vattenytan. Sen ska jag ha mina armpuffar på mig, med bamsemotiv! Eller..? Nu ska jag hämta täcket och mysa ner mig i soffan. HALLAAAAAAAAH people, smell yaaa later. PUSS / i

Kommentarer
Postat av: Hon i andra telefonen i soffan.

Hahaha lätt Skype!

2012-02-06 @ 00:20:56

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0