det tar på krafterna.

Jag har städat klart nu. Jag är väldigt stolt över mig själv och min arma kropp. Nu är jag alldeles matt och mår fruktansvärt illa. Har inte ätit något på hela dagen. Vet inte riktigt vad jag ska försöka få i mig. Jag totalvägrar soppa. Halsen är helt klart på bättringsvägen, men tiden har bara flugit förbi så ni vet jag inte vad jag vill ha som finns i kylskåpet. Måste äta nånting innan jag tar mig ut och slänger sopor och handlar. En dusch skulle ju också sitta på sin plats egentligen. Det är ett framtida projekt, snart somnar jag.

Ikväll ska jag försöka mig på kinamat har jag tänkt. Hoppas innerligt att det fungerar då jag hungrar ihjäl efter nånting som inte smakar köttsoppa. Ska mysa och slumra framför melodifestivalen. By then hoppas jag att halsen är ännu bättre, för det skulle sitta fint med lite dipp och grönsaker.

Men hörrni, innan jag tar tag i någonting måste jag lägga mig ner.
Städningen tog på krafterna, herregud. Känner mig livlös.
ÖÖÖöööööööhhhööööööö uuuuhuuuuuuu.

Imorgon ska jag få lunch hos mormor.
Potatismos och falukorv i ugn har jag beställt.
Det ska bli så fruktansvärt gott.

HEJ DÅ! *vink*

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0