00.49 - 27/1 - 2012

Glömde ju förtälja att jag käkade lunch med Kajsabajsa idag. Hon är ju en mycket trogen läsare av den här bloggen, därför säger vi hej hej Kajsa! Efter maten gick vi till Apoteket där jag shoppade loss lite. Köpte vitaminer, (som kanske ska få mig att må lite bättre) mellanrumsborstar och munskölj. Provade precis munsköljen. Skapligt trevligt. Smakade helt ok och eftersom jag införskaffade mig alkoholfri sådan slipper jag den brännande känslan. Tror inte riktigt min käft klarar explosionen de visar på tv, obehagligt!

Dock kändes det lite konstigt att hälla i sig vätskan då det är lite som att ta en shot och behålla den i munnen. Som typ alla vet (i alla fall de som inte kan sluta tjata på mig trots att jag sagt nej) är jag inte ett fan av shots och dricker det aldrig. Har typ druckit.. tre i mitt liv varav en på krogen- Den kom upp på bardisken igen. Mucho trevligt!

Nåja, det jag ville komma till va att jag är superfräsch i käften.
Just so you know liksom!
Nu ska jag krypa ner och förhoppningsvis somna fort.
Typ som Kajsa. Somnar så fort hon lägger sig.
Men här om kvällen pratade de jättelänge innan de somna.
Klockan blev halvtio, bevare mig väl! 
Må det inte bli en vana liksom, gosh!
^^
PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, varför får dina blogginlägg mig att skratta varenda eviga gång jag läser dom?? ;) Hoppas du somnade lika gott som jag gjorde igår... Hur lång tid tog det för dig? För mig tog det inte ens 2 minuter! hahaah. Pusss!

2012-01-27 @ 18:18:20

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0