01.04 - 7/1 - 2012

Emma kom över på lite fredagsmys och jag blev peppad på träning bara jag såg hennes uppenbarelse. Okej, kanske inte sådär direkt när hon klev innanför dörren och jag satt i pjamasbyxor och drack (?) soppa.. Men det ska bli skönt att komma igång med allt efter ett litet juluppehåll. Jag var helt död förut och var redo att sova när Emma åkte, men då kilade jag upp på vinden och hämtade en tavelram. Sen började jag skriva ut massa inspirationsbilder och rev sönder kanterna, och komponerade därmed ihop en tavla som ska sitta på salongen. 



Imorgon blir det att dona på salongen igen.
Göra i ordning så de kan lägga golvet på söndag.
På måndag blir det fix fix fix, det ser jag fram emot.

Nu ska jag krypa ner och sova.
Imorgon (eller ja idag eftersom klockan är way over bolibompa) så fyller tjusigaste Michelle hela 23 år. Helt sjukt. Haggan är gammal!? Jag som precis vant mig vid att känna mig ett år yngre än henne. Nej, då ska hon gå och fylla sådär överdrivet tidigt så jag knappt hinner få upp något form av självförtroende. Tack!?



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0