17.17 - 5/1 - 2012

Har spenderat dagen i Norrköping med mamma. Handlade massor av fina saker till salongen. Känner att det kommer bli shabby chick, men med lite mer edge. Lite starkare färger, inte bara gulligull liksom. Det blir vitt, silver, rosa och grönt. Förhoppningsvis blir det fint. Var nere och kollade förut och det ser lovande ut. Stefan är i full gång med podiet där schamponeringarna ska vara. Nåväl..

Förutom grejer till salongen shoppade jag lite kläder till mig själv också. Jeans, skjorta, mobilväska, vantar, sjal, två halsband, ögonskugga, 5 toppar och en hoodtröja med päls på kragen. Jag är mycket nöjd!

Om en timme drar jag till hallen för att kolla Katrineholm - Lindesberg i GP:t. Får se om jag behöver hjälpa till med bollrullning eller så. Sånt som märks. Ska kolla på hockeyn inatt. Vet inte om jag ska försöka sova innan och sätta klockan lagom tills den börjar.. Eller om man bara ska vara uppe. Risken med att vara uppe är att man kanske somnar lagom till matchen är slut. Det kan också vara positivt. Vinner Ryssland känns det ju rätt bra att sova igenom det. Nåväl, det löser sig.

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0