19.47 - 13/1 - 2012

Hemma efter en dag full med roligheter. Började med ett besök hos naprapaten och nej det kanske inte var det roligaste eller skönaste men det blir ju i alla fall bättre sen. Efteråt gick jag ner på stan och inhandlade ett par nya skor. Behövde verkligen ett par snyggare nättare skor som ändå är varma. Sen köpte jag alkohol för kvällen innan jag köpte med mig thai och käkade lunch på salongen. Sen blev det jobb några timmar innan ett medelpass på friskis. Passade också på att sola efteråt med Emma.

Nu ska jag städa på det här stället. Det är inte trevligt. Mamma skulle skaka på huvudet och sucka och mormor skulle få en hjärtattack. Så det är bara att ta tag i det här. Om en stund kommer Michelle hit och hänger lite. Har massvis att bubbla om.

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0