21.48 - 30/1 - 2012

Steppandet (haha) gick bra, körde återigen på högsta på brädan och ångrade mig mitt i passet. Kunde ju inte sänka det då, haha tönt liksom! Men fan, det är jobbigt på ett skönt jobbigt hemskt men bra sätt. Sen avslutar man med att ta sig upp till lägenheten hundraelva trappor. Då känner man hur de svider. Efter passet drog jag hem och duschade innan jag hämtade mamma så hon kunde skjutsa hem mig.

Lagade pasta & köttfärssås och vitkålssallad och nu har jag ätit så mycket så jag tror det ska komma upp igen. Så totalt onödigt, men det var ruskigt gott. Ska ta och diska av och fixa matlådor innan jag lägger mig under filten i soffan. Hur skönt? Så skönt!

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0