22.56 - 18/1 - 2012

Direkt efter träningen igår åkte jag till Michelle och spenderade kvällen där. Vi kollade matchen mellan Lindesberg och Engelholm som hon fått på dvd. Kul eftersom Lindesberg krossade det annars så perfekta Engelholm. Sen hade vi ansiktsmasker också, mycket obehagligt om ni frågar mig. "Gud så skönt", tyckte Michelle. Fyfan! Nåväl, natten spenderades med katter i facet. Alltid lika trevligt. Michelle vaknade till flera gånger av att jag bara garva. Det går inte att göra mycket annat när de söta små varelserna är precis i ansiktet pussar på en.



Idag fyllde Emma år så spenderade kvällen där. Efter det drog jag och handlade så nu finns det frukost på det här stället. Här om dagen blev det gammalt bröd, utan smör och korv på. Ingen vidare hit. Youghurten var gammal, mjölken var gammal. Allt var gammalt. Men nu har vi fyllt på och jag ser nästan fram emot frukosten imorgon. Haa!

Nu ska jag kolla på Akutmottagningen på TV4fakta och mysa i soffan.
PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0