23.01 - 8/1 - 2012

Efter ledarmötet drog jag till salongen och kollade in nya golvet som är sååå fint. Jag är så nöjd! Började plocka upp lite handdukar och målade baksidan på kassadisken. Imorgon är det bara att köra! Alla grejer ska till sin plats och allt ska klaffa inför tisdag. Småsaker som lister, gardinstång och extra eluttag kommer ske lite pö om pö. Ingen brådska. Ska bli kul att köra igång på tisdag i alla fall.

Efter salongen köpte jag och Michelle pizza och drog hem till mig. Kollade på Million dollar baby och grinade som vanligt. Nu har jag precis tvättat bort sminket och ska försöka komma i säng snart. Funderar på att ta tag i den rena tvätten och hänga in den. Risken finns att jag hänger en stund till i soffan. Sånt som märks!

Hörs imorrn, PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0