23.10 - 12/1 - 2012

Klart jag gjorde en vurpa påväg ner till träningen. Hela vägen satt jag på helspänn på cykeln men när jag trodde det var minst risk att ramla så var olyckan framme. Föll rakt i backen och slog i knät. Men jag överlevde. Tur va? När det var dags att ta sig hemåt fick det bli till fots. Kunde cykla en liten bit men det var på håret. Kallt var det också. Fyfan!

Har nu ätit tomatsoppa och ostsmörgås och ska snart hoppa in i duschen. Ska packa väskan för imorgon. Dagen börjar med ett besök hos Naprapaten innan det blir jobb. Efter det blir det ett pass på friskis, antingen spinning eller medelpass (med Emma) och sen ska vi sola. Sen måste jag hemåt för en städning. Åker ju till Örebro på lördag och kommer inte hem förrän på måndag. Skönt om det ser bra ut hemma!

Nej, kanske dags att ta tag i kvällen.
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0