3/1-2012

Hemma efter en lång dag. Jag är helt död. Slut som människa. Åkte hemifrån 8.15 imorse och kom hem 17.30 och dagen har varit fylld av gymnastik. Barnen var ganska trötta så det blev en hel del passning så är helt slut i kroppen. Sen blev det 3 timmars fristående. Har sovit sjukt lite den senaste veckan, det känns nu. Plus att jag känner en svidande känsla i halsen. Snälla, jag vill inte bli sjuk. Jag orkar inte. Jag har inte tid.

Imorgon är jag helt ledig. Det behöver jag. Sen blir det massa jobb med renoveringen. Så imorgon är det uppladdning mixat med nedvarvning. Ska mysa hela dagen, blandat med städning och tvättning. Plus en fet sovmorgon. Snark!

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0