23.05 - 10/1 - 2012

Denna tisdag har bestått av jobb och en lunch med Mårten. Vi ska boka in en dag då jag tar mig till Norrköping så ska vi spela in lite. Det kliar i fingrarna (halsen) och jag vill bara sjunga sjunga sjunga. Blev ännu mer pepp när folk hört min version på Different kinds of beautiful som Mårten skrivit. Alltid roligt att få lite komplimanger sådär, trots att jag själv inte tycker det låter så överdrivet bra. Men är riktigt pepp som sagt. Kan inte bestämma mig för om jag vill spela in eget, Melissa Horn låtar eller nåt helt annat. Sånt som märks!

Avslutade kvällen med gymnastikträning där jag agerat tränare. Ja, för från och med nu är jag tränare på tisdagar och tränar själv på torsdagarna och söndagarna. Nåt måste vi göra eftersom alla i hela den där jävla föreningen är på smällen. Skämtosido, det funkar nog bra. Får kötta de andra dagarna istället.

Imorgon är det jobb och sen volleybollträning.
Är väldigt pepp inför båda sakerna.
Ska kötta arslet av mig på volleybollen.
Och ska såklart göra mitt bästa på jobbet.
Vad annars!?

Bjuder på lite bilder på salongen, YAY!
PUSS / i






Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

vad snyggt det blev :)

2012-01-10 @ 23:35:19
URL: http://etalvis.webblogg.se/
Postat av: ida

tack! :)

2012-01-11 @ 00:13:15

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0