everybody hurts.

sen jag kom hem från kursen har jag endast suttit i telefon. det började med att jag pratade med elin, sen ringde jag vania, sen ringde malin, sen ringde mormors bror och sen ringde stefans kompis. hallå ser jag ut som en telefonkiosk? och jag som inte ens gillar att prata i telefon, rena terapin.

kursen gick som den skulle och jag fick träffa pappa också, skönt. fick en chokladkaka av honom också sen de var på en tripp till mariehamn. tänk var man kan tjäna på att andra åker på små turer. man tackar och tar emot.

nå vad tror ni mina planer för kvällen är då? jo jag ska avfärda ännu några satc-avsnitt tillsammans med popcorn och isvatten innan jag förhoppningsvis somnar in innan klockan ringer 03.30. jo förstår ni, jobba gör jag inte, men jag kan gå upp tidigt för de. jag ska nämligen se damernas lagfinal i artistisk gymnastik!

P U S S '

p.s min syster har flyttat. flyttat härifrån. hemifrån. hon är saknad och kommer bli ännu mer. vem ska nu ligga hos mig?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag har en frågestund i min blogg :) Ställ gärna en fråga vettja ;)

2008-08-13 @ 12:09:24
URL: http://thisissophie.blogg.se/
Postat av: Philip

Hej, hej. Hallå Ida!



Kära Ida! Jag har ett tämligen intressant förslag som genast diskuteras bör. Jag har nämligen från säkra källor hört att jag ska shoppa på måndag och nu ställs jag inför en vägg av frågor! Skulle du, Ida Plantin, vilja följa med mig på en sund shoppingtur i gröna Norrköping och sedan spendera natten tillsammans med mig (på olika sidor av sängen förstås, jag är en fin flicka) och sedan ha gemenskap till skoldagen på tisdagen? Jag ser det som en självklarhet att morötter, dip och gurka kommer att förtäras under kvällen till ära.



Detta var mitt förslag! OSA: Snarast

Jag ser fram emot att få samarbeta tillsammans med Er!



Best Regards, Yours Sincerely

Philip Fohlin

2008-08-13 @ 13:09:20
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0