jag måste stoppa dig.

var och tränade förut men jag ska väl inte sticka under stolen med att det gick sådär va. kände mig allmänt trött och seg och det gjorde inte saken bättre att det var rätt smockat med folk. blä på det.

innan jag duschade lekte jag lite med smink och hår och tog lite bilder, för kul skull. maha de va kul, fast de va roligare att fixa till det. thihi, nu har jag i alla fall duschat och ska nu gå och poppa popcorn och fixa isvatten för det är dubbelavsnitt av project runway om bara ett par minuter,

imorgon ska jag upp tidigt, 06.30! ska till norrköping och lämna bilen, sen ska vi fika (jag & mamma alltså) sen ska jag köpa silverschampo på montlé och leta efter nån fierce tröja på monki.

P U S S '




Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0