nu sover stad nu sover land.

Här skulle de stå något om att jag har beslutsångest.
Jag raderade det eftersom jag precis pratat med Elin.
Därmed har jag ingen beslutsångest längre.
Jag kör den svenska versionen.


Det gick lysande att klippa Isadora.
Efter att hon gått passade jag på att städa hela klipprummet.
Så nu är där rent och snyggt.
Imorgon intar Hanna Eriksson positionen.
Det ska färgas hår här sörrni.
Hon måste väl vara snygg till min middag på fredag^^

Igår kväll låg jag och läse "Onkel Toms stuga".
Romanen jag läser i svenskan.
Jag bölade som en gris.
Det var så sorligt.
Tänka sig att en sådan bok kan få en att grina.
Jag må vara lite klen och överkänslig men sorligt var det.
Ack.
Nu ska jag gå och läsa lite till.
Och nu kommer jag säkerligen också att gråta.
Igår dog dottern, nu kommer fadern också dö.
Böl, varför ska det vara så sorligt?
Hej då.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: josefin

meeeehh, avslöja inte vad som händer!!!! :P

2008-12-15 @ 20:30:39
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: mamma åsa

Jag sa ju att du skulle tycka om den vilken tur att mamma mu finns =) Älskar dig

2008-12-16 @ 09:46:25

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0