and lay by your side.

Hemma i Katrineholm igen.
Nyduschad.
Det behövdes.

Köpte en laptopväska idag.
Har också hunnit med att klippa Christian & Bella.
Bpda blev nöjda och jag är mitt nya favoritläppglans rikare.
Plus sminkningen på nyår, wow!

Pratade nyss med Malin i telefon.
Hon lägger på.
Hon är så ovan med headset.
Imorgon åker vi till Stockholm.
Hennes födelsedagspresent.
Stockholm med hotell, shopping, mat o.s.v.
Kommer hem i morgon.

Tänkte slå en signal till Elin som jag hört är glad i vågen.
Hon har tydligen lyckats baka idag.
Ska väl ringa och låta henne skryta en smula.

puss.

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in...

fin blogg



På Onsdag är det nytt år ;) Jag funderar på ett nyårslöfte nåt förslag (a)



kramar <3

2008-12-28 @ 22:07:33
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: josefin

du åker imorrn, och kommer hem imorrn... och ska bo påhotell..? jag förstår inte :D du menar väl att du kommer hem i övermorrn?

2008-12-28 @ 22:22:12
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0