det är så underbart.

- kvällen med elin spenderades som sådan att vi först avnjöt tacos vid 19-tiden och sedan kollade vi på filmen chicago som jag älskar och som jag nu också fått henne att älska, se den! sedan tittade vi på bring it on all or nothing och sedan gjorde vi nattmat. ja de ni, vi kokade soppa som vi sedan avnjöt på verandan mitt i natten med tända ljus och invirade i filtar, trots den tropiska natten, det var tokmysigt. där satt vi till två halvtre innan vi somnade som stockar.

- dagen har spenderats nere vid duveholmsbadet och jag var ensam. som carrie provar på i sex and the city. det var inte alls så farligt men sedan övertalade jag carro att komma ner så då bada vi. hon knuffa i mig när jag precis torkat, jag fick kallsup då, hon fick däng^^

- när jag kom hem ställde jag mig och diska min oansvariga systers disk som hon tydligen totalt glömt bort. nåväl, snäll som man är diskade jag och satte också på en maskin. den får hon ställa in sen annars ringer jag in mamma som får skälla på henne. jag har också duschat nu och ska vid 18-tiden cykla till specce för att köpa något, då min syster jobbar. vet dock inte vad än, men kanske någon konstig frukt som hon inte kan, maha! efter det ska jag åka och köpa thai. mums!

P U S S '


Kommentarer
Postat av: Elin

JAG ÄLSKAR VÅRA KVÄLLAR!

2008-07-28 @ 17:54:47
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0