nobody puts baby in a corner.

idag har jag klippt mormor och morfar. stylade också till mormor eftersom dom ska bort ikväll. käkade lunch där och sen plockade mormor och jag hallon som jag fick med mig hem också, mums. mormor körde mig till körskolan för att fixa körkortstillstånd. stannade också vid cykelaffärerna men hittade inget jag blev intresserad av.

nu sitter jag och väntar på att malin ska komma hem. vi ska åka och käka på hot basilika för andra gången den här veckan. ska äta där i morrn också med min plutt elin, känner ni beroendet? haha! ikväll ska jag i alla fall slinga malins hår och sen ska hon få toppa mig. klatchigt wooow! (va?)


titta vad jag hittade på mammas dator, bilder från frisyrvisningen i ettan, HAHA

filmtema, ser ni vilken film det är ifrån? xD

dirty dancing såklart, haha! P U S S '


Kommentarer
Postat av: Josefin

allt var snyggt på dig utom ögonbrynen :D

2008-07-17 @ 12:38:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0