ingen är som du.

dagen är fredag och jag hade saker inplanerade. saker blev inte riktigt som det var tänkt. jag vaknade upp och mådde illa och trodde det berodde på att jag inte ätit någon frukost men frukost hjälpte inte. när jag stog upp eller gick så var jag helt snurrig och de kändes som att de skulle svartna för ögonen. så alla mina planer är utbytta mot sängliggande och filmtittande och sånt. skulle färga & klippa rosie och sen var jag bjuden på middag hos elin där jag skulle göra efterrätt. jag mår fortfarnade inte bra, jag mår väl bättre än i morse men mår ändå inte bra. vågar inte riktigt röra på mig heller utifall de snurrar för det är obehagligt.

jag fick min kalender idag. den var jättefin men jag trodde den va större men det gör ingenting för den är liten och söt, maha. nu längtar jag till 1 juli kan man säga för det är då almanackan börjar, trög man är.

sen ska jag göra våfflor till middag, tror ni jag klarar det? ni ska bara veta, jag är kung på det, fråga elin. i karlstad gjorde jag underbara våfflor, yummy. jag ska väl tillbringa kvällen framför tv & film, sånt man helt enkelt spenderar tiden med när man inte mår bra. puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0