när det klaffar.

igår var det träning i vilstaeskilstuna och det gick verkligen bra för mig och jag är så stolt, ibland får man vara det.

började med en rejäl uppvärmning, jobbig men värd resultatet eftersom man blir sjukt varm och mjuk i kroppen. vi körde igång med trampett och jag försökte mig på sträckt med 1½ skruv, ställde den nääästan. fick verkligen till det och var riktigt på hugget när det började sina på folk så man inte orkade längre.
 
vi tog oss då till trampolinen till grop och där fortsatte jag 1½-träning tills den satt perfekt. sen körde jag tzuckatrampolinen med en liten häst framför som man kunde sätta dit, och tillslut körde jag där, först av alla. då blev jag gladers! sen tog vi en rast och käkade en ostsmörgås i cafeterian.

efter rasten var det bara att köra på igen. det blev tumbling och jag körde rundat-flickis-salto på första försöket och sen körde jag på rundat-flickis-sträckt salto direkt efter det. blev lite pikerad första gången men andra gången satte jag den. när jag skulle köra en gång till fick jag världens fart och kunde inte ens få till en flickis utan flög 5 meter bakåt och landade på nacken, vi har det på film. trots detta kände jag att inget skulle få stoppa mig nu så jag var på't igen och körde i alla fall rundat-flickis-salto för att inte avsluta med ett fall. det kändes bra men sen så kände jag kramperna komma i vaderna och sendrag i fötterna, då kände jag att det var bäst att sluta så jag inte skulle skada mig:) 

vid 21.15 var jag hemma igen och då hällde jag i mig 1 liter soppa. ja det är sant, ja va så förbaskat hungrig så jag gjorde en liiiter soppa, och det var förbaskat gott.

innan vi åkte hade jag bestämt mig för att köra tzucka, sträckt med 1½-skruv och flickis-sträckt salto, jag gjorde det! en stooor puss' är jag värd.

Kommentarer
Postat av: carro

svar: eller hur ^^ bara för hon är känd så får väl inte hon köpa på krogen ^^

2008-06-26 @ 13:24:00
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Josefin

skönt att det inte blev galet med nacken!

2008-06-26 @ 13:38:26
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: carro

svar: eller hur :/ men poliserna gör inget längre ! snart behövs det väl inga ^^

2008-06-26 @ 14:33:14
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0