fri som en fågel.

sitter här och visslar på en gammal slagdänga, fri som en fågel. ni vet från rasmus på luffen. hur skön låt som helst. kom hem för en stund sen och är hungrig. ska leta lite i kylskåpet efter något som kan tänkas passa. jag har förresten kommit på varför jag alltid får ont i knäna, jag har för svara muskler i dom! Ja jag ser att ni inte är så förvånade, haha, men jag tror verkligen att det är där skon klämmer så att säga. ska köra styrka imorgon på idrotten. lotta har skrivit en så fin lapp till mig som jag ska lämna till tompa, sen är det klappat och klart, hehe.

umeå på fredag. aah jag är så nervös. haha jag har aldrig varit såhär nervös fan. haha. men som jag tidigare har förtydligat är jag inte ett dugg rädd för att jag ska balla ur på förträningen eller sådär, lätt som en plätt, återigen.

nej nu ska jag göra eftermiddagens sysslor, packa, packa, äta, packa!
puss'


klassikern - isn't it funny

Kommentarer
Postat av: sofie zetterberg

du får skicka den om du vill :)

2008-05-07 @ 16:47:07
Postat av: Natta

åååh den här låten är så bra ! :)

2008-05-08 @ 11:11:41
Postat av: Linnéa

Så himla bra Ida!

2008-06-17 @ 13:17:24
URL: http://lillix.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0