nere i botten.

Det blev PAUS-sallad till lunch och det var som vanligt gudomligt gott. Jag och Tina satte 10 kronor var om Amanda drack upp sin dressing. (Olivolja med örter i botten) Hon gjorde det! Inget hon ska vara stolt över men som sagt 20 kronor blev hennes och vi såg mer äcklade ut än henne själv, men som hon sa, det var inte gott i alla fall.

Alla skyltar till utställningen är klara och där man går in har vi en varningsskylt typ, i mitten av rummet en stoppskylt och i slutet en påbudsskylt. Dock är de olika texter på. Därimellan är det massa uppmaningar om vad man ska tänka på i framtiden, samt rök på golvet, blinkande lampa, dunka dunka-musik och utklädda frisör 3:or. Fierce!

Hann med ett tidigare tåg hem vilket man tackar för, hemma 5 istället för 6. Jag har mens, som läses i föregående inlägg. Jag är så sårbar. Jag blir alltid det nu för tiden när det är lingonvecka? Jag fattar inte. Alltså det är inte det vanliga "don't mess with me" känslan som är lite sådär lagom retsam, jag blir liksom ledsen. Jag kan bara sätta mig ner och böla för ingenting, bara för att liksom. Jag blir arg för minsta lilla och är helt slutkört i kroppen. Må denna vecka gå snabbt. Mitt lingonris (lät oroväckande) är riktigt regelbundet, precis på samma dag också. Så.. nu vet ni det. Totalt onödig information.

Snart blir det jättegod mat hemma. Potatishalvor i ugn, lax, creme freche-rödlök & rom sås och sallad. Jag är så hungrig. Jag kommer bli jättesmart snart för jag åt tonfisk till lunch och lax till middag. Snacka om intelligens.

Jag behöver en kram.
/ Ida

Kommentarer
Postat av: josefin

jag vill inte veta mer om mens XD

2008-11-05 @ 22:03:36
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0