we need a miracle.

Idag var det två skolföreställningar och såklart har jag inte bara ont i halsen utan också gått och blivit tokförkyld. Japp, jag låter som en insnöad hund, intressant. 

Köpte färg till Rebecca idag men det blev komplicerat. Så fort jag sätter min fot på Montlé börjar de prata med mig om mitt hår och är helt fascinerade, och idag fick jag förklara exakt hur jag går tillväga när jag färgar det och vad jag använder för produkter. På Montlé får vi bara handla för eget bruk så då förstår ju dom att det inte är jag som ska ha en 9G-färg eftersom jag precis förklarat att jag bara använder blondering? Kimmy hjälpte mig, det var rena rama teaterlektionen sörrni.

jag köpte mig en varm choklad på paus idag, gud så god den var. Den ska jag garanterat lägga beslag på imorgon igen.
puss!


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha jag ställer till med problem ;) hur mkt skulle det kosta? :D

2008-11-19 @ 15:47:15
URL: http://rebeccanilsson.webblogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0