whatever it takes.

Jag kunde inte hålla mig borta från svartvita bilder och då kände jag att hela budskapet blev fel, eller nåt. Jag har i alla fall bytt design. Klarade inte riktigt av det där aprikosa, det kanske inte riktigt var jag helt enkelt. Jag står emot alla och håller mig till svart och grått även fast jag inte är deppig utan bara för att färgerna är så otroligt snygga. Jag tror jag skulle passat bättre in om jag levde på sisodär 1400-talet, då allt var svartvitt,
jag skulle va så snygg!

Nu ska jag tvätta bort sminket och titta på något dåligt tv-program. Måndagar är inte bra alltså, jag har till och med tappat stinget för "I ditt ansikte", vet knappt om det håller på fortfarande. Nåväl...

Dock tycker jag att fröken Emelie Jannas kan ta sin stjärt och lämna en kommentar eftersom jag vet att hon följer bloggen, Emelie, va nu inte feg! You can do it!
puss!


Kommentarer
Postat av: zabii

Japp det är precis så ruggigt skönt som du kan föreställa dig =) Vi åkte hit redan ikväll för att få sovmorgon! :) Är du inte lite sugen på att flytta hit?

2008-11-10 @ 23:04:09
URL: http://zabinaa.blogg.se/
Postat av: josefin

tack snälla jag som hjälpte.

2008-11-11 @ 00:03:27
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: jannas

jaja, jag sitter här och läser dag ut och dag in ;p är helt enkelt för feg för att skaffa mig en egen blogg, ;)

2008-11-11 @ 12:27:36

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0