glad gubbe 70 punkter.

jag och elin tog olle (min bil) till specce för att inhandla nödvändigheter och sedan gasade vi vidare till lyttersta där vi under varsinn filt satt och myste med godsaker och prat. vi drog sedan vidare till beckershov där vi skippade det där med att vara ute i naturen så vi dukade upp i bilen. där bjöds det återigen på prat och musik. på väg från lyttersta höll vi på att mista kladdkakan då jag idiotiskt nog ställde den på biltaket men jag kom på den efter några meter. när vi var mätta på kladdkaka kom vi på den roliga idén att ställa kakan på taket och bli av med den på det sättet. den ville dock inte släppa taget om oss utan höll i sig ett bra tag tills den tillslust flög iväg, vi såg inte vart för vi trodde den var på enda fram till djulöbacken där vi planerade att bli av med den, konstigt nog var den redan borta innan...

det var en trevlig dag:)

nu ska jag plugga svenska men det är så fruktansvärt tråkigt eftersom jag vet att jag aldrig kommer ha nytta av att veta ALLT om shakespeare och renässansen. känns onödigt att veta att hans farsa var handskmakare och vem som skrev don quijote? så ovärt...

would you stay?

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0