those happy days.

1000 svenska riksdaler kommer inom en snar framtid infinna sig på mitt konto. Såklart kommer varsin tusenlapp också slinka in hos resterande i frisörteamet. Varför? För att vi va så fierce på bröllopsmässan. Man bugar och bockar.

Jag har nu starta ett dagsprojekt vilket är bullbakning och just i detta nu står bullarna och jäser. Inom kort plingar Jessica på och då blir det klippning.

Ikväll ska mamma och jag gå på high school musical 3, jag skyller ifrån mig på att det är kult. Filmerna är jättetöntiga och totalt överperfekta men jag menar det kan vara skönt att se en förutsägbar film. Musiken är ju också dötöntig men ändå nynnar man på dom. Ack.. Jag kommer få höra detta i årtionden. Hoppas de inte blir något bildbevis som mina framtida barn ska behöva skämmas över, ack då jag ber om guds förlåtelse.

Imorgon ska jag provklippa min modell till gesällmomentet fri dam och sen klippa Elin och eventuellt Annelie. Ska spendera dagen med Elin innan träningen börjar så det ska bli mys.

På fredag ska jag övningsköra till Flen. Jag är säkerligen inte redo för denna slags övningskörning eftersom jag endast haft 2 körlektioner men man kan väl säga att jag med våran Citroën C4 är en naturbegåvning *host*. Eftersom jag ändå inte kan träna på grundgas på vår bil eftersom den inte ens behöver någon grundgas och därför bara hoppar om jag försöker kan det vara bättre att träna på att bara känna sig bekväm i bilen, dvs. köra till Flen. Nåväl, i Flen ska jag klippa farmor och sen bjuder hon på lunch, farmors mat brukar alltid vara god så det ser man fram emot.

puss!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0