blandat påhitt.

Tänkte berätta ett av mina "påhitt":
Man kan inte blanda vissa ätbara saker. Jag tycker till exempel inte om tårta, eftersom jag anser att brödet och grädden inte går ihop, dock kan jag äta't var för sig. Sedan gillar jag inte glass & jordgubbar, men jag käkar det mer än gärna på varsin tallrik. Sen gillar jag inte heller fruktsallad, utan jag äter varje frukt för sig... Nåväl, ett av alla påhitt jag har!

Ikväll ska jag och min syster kolla på Van Veeteren, och till detta ska jag avnjuta frysta hallon som jag snart ska koka! Och nej, jag absolut inte käka denna utsökta hallonsmörja tillsammans med vaniljglassen i frysten, nej, glassen tar jag efter första pausen, när hallonsmörjan är uppäten^^


Kommentarer
Postat av: sofie

äsch då, det ska ju ändå blandas i magen ;)

2009-04-19 @ 21:58:12
URL: http://discopulkan.blogg.se/
Postat av: Mamma Åsa

Fast ibland är du rätt duktig på att blanda jag tänker på:



Potatis,kött,sås,ärtor, gurka och gele som blandas till en oigenkännlig sörja, o det ska vara gott ???

2009-04-20 @ 08:52:22

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0